Producerea de peste 444 CP de la motorul V6 3.5l Lotus Evora motor, GTE este, pur şi simplu, cea mai puternica masina Lotus rutier construit vreodată. Cu toate acestea, spre deosebire de rădăcinile sale extreme, Lotus Evora masina GTE rutier oferă, de asemenea, un element confortabil şi rafinat pentru caracteristicile sale de înaltă performanţă de conducere.
Iniţial creat ca o editie limitata special pentru piaţa din Asia şi concepute pentru a celebra intrarea cu succes Lotus ", la nivel mondial sporturilor cu motor GTE categorie, de o parte a construit o masina Lotus Evora GTE rutier are toate atributele pe care le-ar aştepta de la un cal de curse de anduranta, inclusiv un secvenţial AMT (cutie de viteze automată), cutie de viteze de curse şi jante din aliaj forjat cu hub-uri de blocare centru încălţaţi cu Pirelli P-Zero pneurile Corsa.
Grupul Lotus pot anunţa acum că producţia va fi extinsă pe masina Lotus Evora rutier GTE pentru a satisface cererea şi să ajungă pe piata în continuare.
Utilizarea inteligentă a fibrei de carbon a fost folosita in interiorul si exteriorul masinii aceasta este una contributie majora la reducerea greutatii fata de 105 kg Evora de bază. Fibră de carbon a fost folosit pentru toate modificarile caroseriei, inclusiv barele de protecţie faţă şi spate, aripa din spate si usile.
Complimentarea exteriorului remarcabil este uimitoare, modelele de curse cu tematică pe interior oferind atât ocupanţilor fiorul masina de curse, fără a compromite confortul. Fibre de piele şi de carbon domina cabina.
"Ce este unic la aceasta masina, nu este doar ca este o masina de curse grave - este o maşină serioasă Oamenii devin atât de încântati când o văd şi mai ales cand o auzi pentru prima dată Este o masina foarte speciala.
Iniţial creat ca o editie limitata special pentru piaţa din Asia şi concepute pentru a celebra intrarea cu succes Lotus ", la nivel mondial sporturilor cu motor GTE categorie, de o parte a construit o masina Lotus Evora GTE rutier are toate atributele pe care le-ar aştepta de la un cal de curse de anduranta, inclusiv un secvenţial AMT (cutie de viteze automată), cutie de viteze de curse şi jante din aliaj forjat cu hub-uri de blocare centru încălţaţi cu Pirelli P-Zero pneurile Corsa.
Grupul Lotus pot anunţa acum că producţia va fi extinsă pe masina Lotus Evora rutier GTE pentru a satisface cererea şi să ajungă pe piata în continuare.
Utilizarea inteligentă a fibrei de carbon a fost folosita in interiorul si exteriorul masinii aceasta este una contributie majora la reducerea greutatii fata de 105 kg Evora de bază. Fibră de carbon a fost folosit pentru toate modificarile caroseriei, inclusiv barele de protecţie faţă şi spate, aripa din spate si usile.
Complimentarea exteriorului remarcabil este uimitoare, modelele de curse cu tematică pe interior oferind atât ocupanţilor fiorul masina de curse, fără a compromite confortul. Fibre de piele şi de carbon domina cabina.
"Ce este unic la aceasta masina, nu este doar ca este o masina de curse grave - este o maşină serioasă Oamenii devin atât de încântati când o văd şi mai ales cand o auzi pentru prima dată Este o masina foarte speciala.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu