Noul 4.0 TFSI în S8 Audi generează nu mai puţin de 382 kW (520 CP) şi oferă o constantă 650 Nm (479.42 lb-ft) cuplu de la arborele cotit intre 1700 si 5.500 rpm.
Rezultatul este o performanţă remarcabilă: sprint de la zero la 100 km / h (62,14 mph) dureaza doar 4.2 secunde, iar viteza maxima este limitată electronic la 250 km / h (155.34 mph).
Acest lucru face ca consumul de carburant este rasunator de bun twin-turbo V8 cu atât mai uimitoare: Media de doar 10.2 litri la 100 km (23.06 mpg SUA), mult mai puţin decât concurenţii săi.
Respiraţie liberă, de 5.2 litri V10, în modelul precedent consumat o medie de 13,2 litri la 100 km (17.82 mpg SUA). Consumul de combustibil a scăzut cu aproape 23 la sută în ciuda unei kW 51 (70 CP), creştere a producţiei.
În spatele valoarii de top pentru noul Audi S8 sunt tehnologiile combinate ale platformei de eficienta modulara Audi, inclusiv recuperare şi sisteme start-stop. Recent dezvoltat "cilindru la cerere", tehnologia joacă un rol deosebit de mare. Sub sarcină parte, aceasta dezactivează patru din cei opt cilindri pentru un câştig de eficienţă, care este deosebit de pronunţat la viteze de autostrada moderat. Un pachet de măsuri acustice, inclusiv sistemul Active de anulare a zgomotului suprima zgomotul posibil intruziv şi vibraţii.
Rezultatul este o performanţă remarcabilă: sprint de la zero la 100 km / h (62,14 mph) dureaza doar 4.2 secunde, iar viteza maxima este limitată electronic la 250 km / h (155.34 mph).
Acest lucru face ca consumul de carburant este rasunator de bun twin-turbo V8 cu atât mai uimitoare: Media de doar 10.2 litri la 100 km (23.06 mpg SUA), mult mai puţin decât concurenţii săi.
Respiraţie liberă, de 5.2 litri V10, în modelul precedent consumat o medie de 13,2 litri la 100 km (17.82 mpg SUA). Consumul de combustibil a scăzut cu aproape 23 la sută în ciuda unei kW 51 (70 CP), creştere a producţiei.
În spatele valoarii de top pentru noul Audi S8 sunt tehnologiile combinate ale platformei de eficienta modulara Audi, inclusiv recuperare şi sisteme start-stop. Recent dezvoltat "cilindru la cerere", tehnologia joacă un rol deosebit de mare. Sub sarcină parte, aceasta dezactivează patru din cei opt cilindri pentru un câştig de eficienţă, care este deosebit de pronunţat la viteze de autostrada moderat. Un pachet de măsuri acustice, inclusiv sistemul Active de anulare a zgomotului suprima zgomotul posibil intruziv şi vibraţii.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu